örter Provencal, mmm

Ja, vi har en härlig odör liggandes över vår lägenhet, av provencal-örter. Låter gott va? Det kunde det varit, om det kommit från matlagning. Men nej, istället kommer det ifrån att vår kära dotter lyckades norpa ett paket frysta örter ur påsen när jag handlat och sedan snabbt petat in detta i diskmaskinen när hon hjälpte mig ladda den (trodde jag). I godan ro satt jag på diskmaskinen, lät den gå klart och när Marcus sedan öppnade den spred sig en härlig doft av diskade örter kring oss... Detta var en vecka sedan och det har inte släppt i dismaskinen än. Det blev inga örter i kycklinggrytan den kvällen!


Busunge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha sötnos, Arvid vill gärna leka en dag länge sedan! Kram a

2012-03-03 @ 08:36:37
Postat av: Emelie

haha! har du testat sånt här: http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-elgigantenSE-Site/store/sv_SE/products61/450x450/f/in/40/fin40940.jpg



den är grymt bra att rensa med emellanåt.

kramkram

2012-03-03 @ 10:53:45
Postat av: steffanie

Fnissar högt när jag läser ditt inlägg! Hälsa Gryan! :-D

2012-03-04 @ 20:01:37
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Lina

Haha, bra jobbat Gry...

2012-03-04 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0