Nästan sommarkänsla idag! Sol och gräset h...

img_6838 (MMS)

Nästan sommarkänsla idag! Sol och gräset har blivit riktigt grönt. Underbart, som jag väntat!


Vi älskar våren!

img_1782 (MMS)

Vi älskar våren!


Frukost

Så här kan det se ut en helgmorgon hos oss. Efter välling blir det ofta macka i soffan för Gry. Hon tycker det är festligt att själv hämta handduken och lägga i soffan, bära mackan från köket och sen kalasa på den. Vi dricker kaffe och kollar på nyhetsmorgon. Det är helg det!

hjälpreda

Vattna lite

Dricka lite

helgen har varit underbart solig och bjudi...

img_2530 (MMS)

helgen har varit underbart solig och bjudit på massor utetid. Här kollar vi in stora fiskar i en damm i parken. Kul, sen lite läskigt, men mest kul!


Idag är min gullefjunka inte så gullig all...

img_7527 (MMS)

Idag är min gullefjunka inte så gullig alls, hon är ett monster!! Förtrots läste jag nåt om. Ja herregud, då undrar jag hur den riktiga trotsen är?! Mat flyger, rivmärken framträder och  möbler bankas på. Bevare mig! OBS: bilden är tagen en betydligt lugnare period.


Glad påsk! Såg att Herman hade en likadan ...

img_2604 (MMS)

Glad påsk! Såg att Herman hade en likadan bild på sin blogg, är vi föräldrar så fantasilösa? :)


RSS 2.0