mosigt

Idag är jag och Gry hemma igen. Vi ärbåda förkylda och näsorna rinner. Hennes ögonen är lite bättre men idag har hon istället feber, vet i tusan varför. Jag gick och la henne nyss, kändes som den enda som hjälper är att vila, så jag hoppas det gör henne gott. I brist på foton ifrån idag tar jag några fina som jag hittade i datorn, Marcus som tagit en solig dag. Vi siktar framåt nu, snart är vi piggare!

Gry: Bygga en kyrka, bygga en kyrka, bygga en kyrka på vår joooooord.
Louie: Hallå? Jag då?

Kommentarer
Postat av: steffanie

Nämen, krya på er!

2012-03-08 @ 17:50:53
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Lina

-Vi ska bygga Guds rike, bygga Guds rike...:)

2012-03-09 @ 08:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0