Midsommar

I år tog vi ett beslut som jag aldrig trodde skulle ske. Vi skulle fira midsommar i Malmö! Jag har alltid sagt att det är det sista jag vill göra. Anledningen var att vi varit iväg en hel del på sistone, Marcus har varit i Norge och vi har haft väldigt mycket att ordna med här hemma. Att resa bort och allt vad det innebär kändes bara lite för mycket. Vi var några stycken från början, men till slut blev det faktiskt bara jag, Marcus och Gry. Lite tveksamma var vi inför helgen, speciellt närman hör och ser alla andras förberedelser, men det visade sig bli en alldeles underbar helg. Fylld utav familjetid och lugn, precis vad vi behövde! 



Kommentarer
Postat av: steffanie

Ser ut som ni haft det jättemysigt hemma i Malmö! Nästa år blir det midsommar i Varberg igen (för oss alltså). Då kan vi ses och dansa kring stången med ongarna! :-D

2012-06-25 @ 10:48:57
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0