hej!

Här är jag! Jag har inte försvunnit helt. Men jag försöker så smått få alla pusselbitar att passa nu när jag börjat jobba och det går vä lokej, men bloggen har inte riktigt hittat sin plats. Det kommer. Just nu har vi lagt Gry, jag kokar chaité och Marcus ska snart gå och umgås lite med Martin. Jag och Louie ska umgås och bara ha det gott.

Nyår var jättebra! Vi; jag, Marcus, Gry, Lina, Herman, Magnus och Mia var i Haverdal och hade det mysigt. Vi umgicks, spelade spel, var i stan, lagade mat och eldade massor. Härliga dagar! Nu är jobbet igång igen och idag kände jag nog förförsta gången att jo, det här kan nog bli rätt bra ändå! Det har inte känts dåligt innan, men idag kändes det BRA och det är jag glad för. Jobb kan vara kul också.

Nu ska jag ta tag i mitt té och kolla om det ärnågot bra på tv. So long vänner!

Kommentarer
Postat av: steffanie

Hurra att det känns bra! Vill du ses nån dag? Vi skulle ju kunna luncha!

2012-01-04 @ 09:06:35
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0