the fear

Att hitta den här, precis efter Marcus lämnat lägenheten på ca 1 h, är INTE OKEJ. Fy i helvete vad jag hatar spindlar i den här storleken. Jag kan ta de flesta i lite papper och spola ner (OBS, viktigt! Då kan de aldrig återvända. Aldrig!), men inte en chans att jag tar i en sån här köttig sak. Jag fick söka runt om mig efter vapen, i en radie på några meter eftersom jag inte kunde släppa spindeln ur blicken. En försvunnen spindel är ju 10 ggr värre än en närvarande en. Som tur är återvände Marcus efter ca 30 min och kunde döda besten i toaletten. Först ville ha släppa ut den. Eh, nej. DÖ ska den. FÖR ALLTID. 

(tack älskling, du är bra att ha)


Kommentarer
Postat av: steffanie

Huuuu! Jag har lagt ut flugsmällare på varje våningsplan. Då får man iaf lite avstånd mellan sig själv och besten när man ska mörda den.

2011-09-13 @ 20:13:58
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0