köket

Jag glömde ju att offciellt tacka er för kommentarerna om köket! Vi valde till slut  det "säkra valet" ek till bänkskivan, det fick bli så. Istället valde vi att gå lite crazy på kaklet (det blir kakel och ingen glasskiva som vi först tänkte) och har beställt marockanskt kakel! Urhett, tycker jag. Jag är så glad att för en gångs skull IINTE gå safe i sådana här val, det är sjukt kul. Det är så ofta man väljer bort det man egetligen vill ha och istället kör med "nåt som alltid funkar" eller "man inte blir trött på". Enough med det! Dessa blir det, från Marrakech design: 


"voltaire blåklocka". Love them!
De kör igång med bygget nästnästa vecka!! Gah, mycket spännande.

Kommentarer
Postat av: Emelie

WOW så snyggt! Well done Sara, man ska inte går runt å tråka. Du kommer bli glad varje gång du ser det! och jag med. ;)

2011-09-08 @ 20:34:05
Postat av: steffanie

Jättesnyggt! Ska bli spännande att se när det är färdigt. Hur ser tidsplanen ut för renoveringen?

2011-09-11 @ 09:32:44
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Molly

Superhett :) Jag gillar!

2011-09-18 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0