fredagsbetraktelser

Nu sover Gry sin middagslur och det betyder 1,5 h lugn och ro för mig. Det är så skönt! Utan de här pauserna under dagen hade det varit tufft att orka med, I'll say. Tussan sover för 5:e dagen i sitt eget rum och idag somnade hon på 2 röda, mer som hon brukade i gamla rummet, det har varit lite kinkigare de första dagarna i nya. Skönt iallafall, hon börjar nog bli tryggare i sitt egna lilla krypin nu. Så här såg hon ut för på dagen exakt 1 år sedan, då sov hon också som en stock. På lite andra premisser, men ack så skönt det ser ut. Troligtvis vaknade hon 5 minuter efter fotot och ville käka, eller nåt. :)

I morgon kommer allra käraste Emma och Jacob! Det ska bli så kul! Vi ska göra stan, shoppa, fika, vina och äta ute. Vilken lyx, fatta! Jag kom på att jag och Marcus har inte ätit ute tillsammans sedan Gry kom. Utan henne, alltså. Så ja, dessa föräldrarna är PRETTY excited. Mian ställer upp som barnvakt och det känns tryggt, speciellt eftersom Gry igår, när Mia kom hit och hälsade på, kröp sitt allra snabbast fram till henne och ville upp i famnen. Kärlek!

Nu tar vi helg, tjohooo!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill se bilder på nya rummet! :)

2011-10-28 @ 13:13:21
Postat av: steffanie

Jag också!

2011-10-28 @ 16:16:03
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Linda

Oh så mysigt med middag på stan! Med risk för att låta som en gammal klyschig skata men det är så himla viktigt att få tid tillsammans, vuuuxentid!!

2011-10-29 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0