omg

Jag kollade just i kalendern och såg att det är 3,5 vecka kvar tills jag börjar jobba. Känslan var: OMG. Först ont i magen, sen lite bättre för det ska ju bli ganska roligt. Men det är såklart förknippat med en del mild ångest eftersom det betyder att min och Gryans första tid är över, de härliga 15 månader vi haft tillsammans kommer snart vara historia och en väldigt fin sådan. Jag kommer sakna den! Men samtidigt njuta av det nygamla jobbet, att Gry är ett äldre "barn" nu är den bebis hon var i början (nu börjar min ögon tåras, damn) och den lilla familj vi blivit. En ny tid och det ska bli roligt! och lite jobbigt.


Här ligger jag och slappar lite, precis som du mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0