Nytt åk!

Nu har vi sålt kära Buggan till en kommande liten, det är ju inte utan lite sorg den lämnar oss. Vagnen har hängt med sedan Gryan var alldeles ny och mini, den har funkat felfritt i vått och tort och tagit oss på många äventyr. En perfekt stadsvagn! Men, jag var sugen på en trehjuling och vi har ju även Bee:n (sulkyn) att byta av med, så det var dags för Buggan att lämna oss (och finansiera den nya). Den kommer behandla den nya lilla bebisen fint, det är jag säker på!

Hej då:



Hello Mountain buggy Swift!





Kommentarer
Postat av: steffanie

Åh vad roligt med ny vagn!!! Recension kommer hoppas jag! (håller jag på att bli barnvagnstokig? ;-))

2011-11-20 @ 07:54:13
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0