trött

Nu är bloggningen på låg nivå för jag orkar inte. Vi har något utav ett undantagstillstånd här hemma med en Gry som inte sover. Jag har slutat med amningen och det var det som var hennes sömnpiller innan, nu står vi utan. Vi håller på att läsa in oss på metoder för att lära lilltussan att sova och tycka om det, men har inte hunnit läsa klart än så nu är vi mitt i ett limbo av gungande, vyssjande, bärande, irriterade föräldrar och mycket skrikande från Grys håll. Hon vill INTE sova och om hon ändå lyckas göra det, så är det upp vid 04-05 som gäller (efter ett antal nattvakningar, of course). Behöver jag säga att vi går på knäna? Nä, nu ska jag sluta blogga och läsa ifatt på handlingsplanen så vi snart kan SOVA.
Kram så länge!



Kommentarer
Postat av: steffanie

Kram kram från en som vet hur det är att inte få sova. Hoppas hon snart fattar galoppen, sova är ju sååå sköööönt!

2011-05-16 @ 11:34:14
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0