rutiner

Idag jobbar vi vidare med våra rutiner. Vi hänger allra mest hemma, vilket man helst ska under den här uppföljningsveckan till kuren. Tanken är att rutinerna ska sätta sig och att nya intryck helst ska begränsas, när det ändå är en så pass stor förändring på gång. Vi har det mysigt! Gryan är på toppenhumör och roar sig själv, verkar mest tycka jag är ivägen när jag kommer och ska leka med henne. :D
För den som är intresserad så ser hennes dagsschema ut så här:

07:00 Vakna
07:30 Frukost
09:30 Vila 45 min
11:00 Lunch
12:15 Vila 1,5 h
14:00 Mellanmål
17:00 Middag
18-19 Bad,lek, välling
19:00 Sova

Efter uppföljningsveckan får (det får man ju nu med, men då fårman räkna med sämre resultat:D) man givetvis bege sig ut och göra vad som när som, bara barnet får äta och sova på samma tider som vanligt. Ska bli spännande att se hur det funkar att sova i vagnen sen! Låter otroligt spännande va?! Slog mig nu hur sjukt ospännande allt detta måste  vara för många, hahahaha. Oh well, det är MIN BLOGG. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0