Min lilla plutta

Nu sover hon som en stock (hoppas jag). Vi gjorde ett tappert försök att Marcus skulle natta henna ikväll, dvs ingen amning, det gick väl...sådär. Hon drack välling tillsammans med pappa, myste och började blir trött. DÅ kom hon på att fan heller, här ska inte sovas, och absolut inte med pappas hjälp. Gallskrik tills hon tappar andan och vid det laget ger vi upp, hon får komma till mig och allt vad det innebär. Knäpptyst och tårarna slutar rinna, amma, sova. Oh well....en dag så. Nu ska jag läsa in mig på Baby whisperer, det kanske kan va nåt?



Kommentarer
Postat av: steffanie

Dom är envisa dom små liven!

2011-05-06 @ 07:14:10
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Lina

Hon ser så sammanbiten ut:)

2011-05-09 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0