marcus 30 år!

Igår fyllde min älskade 30 år! Han hade inte tänkt att fira det så mycket, men kunde jag acceptera det tror ni? Neeeej, såklart inte. Så jag, med massor hjälp, fixade en överraskningsfest för honom och bjöd hit hans vänner hemifrån, mamma och syster och våra vänner och närmsta här och hade kalas här på gården! Marcus anade inget, jag hade sagt att jag ville laga mat till honom på kvällen bara, så det visste han. Men kl 14, när jag visste att vi skulle sitta i köket och ge Gry mellanmål, så tågade alla in på gården nedanför och sjöng Ja må han leva! Marcus fattade inte att det var till honom och satt kvar, så jag fick säga åt honom att gå ut på balkongen och där nedanför var alla! SÅ överraskad han blev!! Det var fantastistk och så himla roligt att få göra honom så glad. Tusen tack till alla ni som hjälpt mig att få ihop det, hade inte gått annars! Mycket hemlighetsmakeri blev det. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0