Redan onsdag?!

Ja jäklar, tiden går fort. Ändå tycker jag inte vi gör nånting, jag och Gryan. Just nu sover hon, jag lyckades söva henne i sängen utan amning innan, vilket är rätt ovanligt för oss. Det går, men det är lite mer jobb och tannagnissel från Grys sida. Men, en dag kommer jag faktiskt inte amma längre, så detta måste vi lära oss. Nu är det iofs inte förren 3-4 år, eftersom jag ska amma så länge...
...INTE. Hehe. Jag ska börja fasa ut lite nu efter 6månader, men kommer säkert hålla på några månader till på kväll/morgon eller så. Lite värre är det ju för Marcus att amma Gry vid nattning, så vi försöker jobba på alternativ just nu.
I helgen firade vi min lilla farmor, dte var ett hejdundrande 90 års-kalas! Vi var ca 60 personr; släkt och vänner till farmor. Jättekul att träffa alla igen i Anderstorp, det kommer ju alltid framkalla hemmakänslor. 





Kommentarer
Postat av: Lina

Hoho, där skrämdes du allt lite med 3-4 år...:)

2011-03-09 @ 12:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0