Nej vet ni, idag vill jag inte vara med. Jag vill bädda ner mig under täcket och bara SOVA. Jag har inte sovit en hel natt på snart 7 månader (buhu och ledsna fioler) och nu säger min kropp ifrån. Spa, någon?  

För att hotta upp detta trista inlägg tar vi en titt på Grys nya lekmatta. Hepp, så fin den är! En pusselmatta i skumgummi som kan bli ännu större än så här, men eftersom hon är en plutt och vi bor i en pluttig (nåja) lägenhet så får detta räcka for now.
Nu ska jag gå och ta febern på min snoriga lilla tuss, hoppas den släppt. Undrar det, hon är minst lika gnällig som sin mamma idag. Oh lord, kan dagen vara slut snart? Marcus, slutar du inte jobbet typ nu? Ja?


Kommentarer
Postat av: steffanie

Men lilla gumman! Du behöver ju piggas upp! Ska vi ut och afterworka imorgon kväll? Leon och Peter är hos farmor och farfar i Blekinge så jag är alldeles ledig :-D

2011-03-16 @ 17:59:08
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Simon

Nytta och nöje!

2011-03-16 @ 20:19:18
Postat av: Mia

Kan åka på SPA närsom vännen. Åker med och kan leka lite sympatitrött om du vill.

2011-03-17 @ 06:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0