leka?

Idag vill dessa båda att jag ska underhålla dem. Två små barn som vill aktiveras och en trött mamma som helst vill ligga i soffan och kolla film, läsa tidning eller bara va. Men, samtidigt är det jättemysigt, det är ju de bästa sällskaparna som finns så jag ska nog lyckas underhålla dem.



Ja, just nu undehåller Gry sig själv med den fashionabla leksaken tvättlapps-påse. Hon fick tag i den och blev förtjust och den kris som inföll när jag tog den ifrån henne var inte önskvärd, så tösabiten får hållas. Under uppsikt, jag lovar. Louie har faktiskt en mycket fin och avancerad leksak som ni ser till höger om honom, en knutleksak som bundits fast så han kan rycka och ha sig sådär som han gillar alldeles själv, men tydligen är inte det kul idag, kanske för att tanken var "alldeles själv". Ja ja, det var ett försök iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hon ska få en plastpåse av mig när hon fyller år!

2011-03-24 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0