Ing-Britts firande

När Marcus mamma fyllde 60 år gav vi henne en helg här nere hos oss, men hemlig aktivitet. I lördags så kom hon ner och vi spenderade dagen här i Malmö, först med lyxig brunch på Rica, sen flanerade vi på stan, sedan tog vi oss hem hit och lagade middag och sedan - Melodifestivalen på Malmö Arena!

Det var superkul, Ing-Britt misstänkte verkligen ingenting och knappt ens när vi var utanför arenan, tills hon såg affischerna. Hon blev jätteglad och det blev en kanonkväll! Gry hade barnvakt för första gången, det var alltså även första gångne jag och Marcus var ute tillsammans utan Gry, Lina och Magnus styrde skeppet här hemma. Som tur är, (fast ändå till en viss besvikelse tror jag, vi ville ju testa hur det skulle gå), så sov Gry från att vi lämnade lägenheten tills vi kom hem. Jag satt med mobilen fastklistrad i handen under hela festivalen, redo att sticka hem till mitt gallskrikande barn. Men icke! Det var jätteskönt att vara iväg lite och skönt att ha lämnat Gry en första gång.

Va? Fotar ni?

Soffhäng innan middag

Mello!

Kommentarer
Postat av: Emzon

Åh vad ni är härliga!

Duktiga lilla Gry oxå som låter mamma o pappa komma iväg själva en kväll!



Kram till er! Saknar er! <3

2011-03-03 @ 21:23:27
URL: http://emmazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0