Hänger

Här är vi, hänger på mattan och bara är. Det var länge sedan vi körde film, så tyckte det var dags för en nu (Emelie, det var för jag tänkte på dig, då kom jag tänka på att jag måste lägga in fler filmklipp!). Gry och Louie lattjar lite med det som finns till hands. De börjar närma sig varandra lite mer nu, eller rättare sagt, Louie flyr inte fältet så fort Gry är i närheten. Hon har närmat sig länge, men utan resultat då Louie än så länge är snabbare, snart får han se upp. Men jag tror de kommer ha mycket kul ihop, de två. Kolla bara vad man kan göra med en colaflaska.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ÄNTLIGEN! FILM. jag blev så besviken när samma bild dök upp med mössan. gillade dock storyn, sara stryker runt i slottstaden.

va stor hon har blivit tutan! fint med randigt. puss o kram

2011-03-28 @ 21:28:45
Postat av: Lina

Jag tycker det ser ut som om Louie mest vill leka med dig! :)

2011-03-29 @ 07:15:35
Postat av: Emelie

Tyvärr indikerade inte min kära mac att jag postat. Känner mig tjatig, kan du inte ta borta Sara. :D

2011-03-29 @ 07:29:46
Postat av: Sara

Haha, fixat Emelie! Blev lite eko där. :) Lina, jag vet, men han vänder sig till Gry när jag inte hänger på leken. :)

2011-03-29 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0