semester!

Hej! Hur mår ni? Här är det prima, Marcus har semester första dagen idag och det firar vi! Lite extra kött och fett på tallriken. Mmm, lchf :D
Vi är på väg till Ugglebo, Bolmen, och där ska vi bara softa och ta det lugnt, krypa i gräset, kolla blåbär och grilla. Ska bli så himla skönt! Jag hoppas Gry kommer ge oss lite semester för hon är på ett sjuhelvetes humör, gnäll och skrik och förtvivlan stup i kvarten. Jag som just tänkte "vad harmonisk hon varit länge nu". Där sköt jag mig själv i foten och framkallade en ny utvecklingsperiod. Eller inte, den kommer ju när den kommer, med jämna mellanrum. Om hon inte vill ta det lilla lugna, så får vi nog gå ut med henne i skogen en kilometer eller två, sen låta henne krypa hem. Då blir hon nog foglig.

Skruttongen:



Kommentarer
Postat av: Molly

Haha, jag tycker hon ser lugn och ljuv ut :)

puss

2011-07-18 @ 07:21:37
Postat av: Lina

Haha, verkligen hemsk bild! Bra att ni har alternativet att stänga ute henne i hallen:)

2011-07-18 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0