Monchichin får upprättelse

De här bilderna skickade jag till syster Emelie häromdagen. Det roliga med dem var nämligen att Monchichin som Gry fått av Emelie, som tyvärr varit tämligen ointressant för henne, helt plötsligt blev hennes lilla bebis. Hon gosar med den! Åtminstone tror jag det, men ja, hon gör likadant varje gång hon har den. Lägger den emot axeln och gosar in kinden i den, precis som man håller en bebis typ. Jag vet inte, hon kanske gör det av en helt annan anledning än jag tror, men det är otroligt sött. 


Kommentarer
Postat av: Lina

Precis så gjorde hon ju härom dagen när jag var hos er! Det såg faktiskt ut som om hon gosade med den:)

2011-07-05 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0