midsommar

Bloggar jag dåligt nu? Jag har hört det från några håll! :) Okej då.

I midsommar var vi i Ugglebo, Linas och Magnus sommarstuga, och det var så skönt. En ovanligt lugn midsommar med en spädis och en bebis i mage, så det passade perfekt. Det var Marcus och Magnus som fick stå för de sena nätterna, jag njöt av sömnen. På lördagen åkte vi ut till Emma och Jacob i Bosebo, det var så mysigt! Därär så vackert och hos E & J känner man sig alltid så välkommen. Gry fick leka lite med Axel och Malte, eller leka och leka, men interagera lite iallafall och det tror jag hon tyckte var kul! De kanske inte tyckte hon var superrolig, men de klappade lite på henne iaf, mys. :)

Louie kan inte riktigt hantera allt grönt gräs och vidderna att springa på, iallafall inte i kombination med en fotboll. Har tar han igen sig efter en match. Varför stå när man kan ligga och dricka?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja du bloggar för lite nu! Mer blogg åt folket!!

2011-07-01 @ 16:29:02
Postat av: Emelie

MER BLOGG!

2011-07-01 @ 16:59:37
Postat av: Emzon

Alltid lika mysigt att ha er hos oss! Kul att träffa Lina o Magnus oxå!

Kramis <3

2011-07-02 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0