Kryparn

Vet ni, Gry har börjat krypa inomhus! Hon har länge och envist hålltfast i sitt combat-ålande, det har gått supernsabbt för henne och jag trodde inte hon skulle se nån mening med att byta ut det emot att krypa normalt. Men i fredags såg jag att hon helt plötsligt började testa det här hemma och efter det har hon ökat sitt krypande varje dag. Hon ålar fortfarande på, det är ju hennes grej, men det verkar som att krypa håller på att ta sig in på listan. Festligt!

Här filmar jag för att skicka till pappa Marcus som är i Norge och missar detta fenomen. Jag lockar henne med äggklockan som ni ser. Som bonus fick jag även med ett raseriutbrott när jag ska ta klockan, det är också nåt nytt, hon har börjar reagera och visa att hon misstycker. Hm, jag anar trubbel runt knuten...


Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt kul!

2011-07-04 @ 12:43:15
Postat av: Marcus

Yeaa! Mer film!!



/Moss

2011-07-05 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0