Hemmahäng

Idag är en sån där mellandag som jag har en hatkärlek till. Inga planer alls, bara jag och Gry, här hemma. Jag kan hata en sån här dag för den blir händelselös och rutinmässigt trist, men jag älskar den också för det är då jag och Gry får riktigt mycket tid för varandra, vi pratar, skrattar, hon ensamleker, jag fixar och vi bara umgås, massor. Det känns också som att det alltid är på sådana här dagar Gry lär sig saker, får tid och ro att utforska och träna på saker hon håller på att lära sig. Hitta-på-dagar i all ära, men de här hemmahäng-dagarna är ändå guld värda.



Kommentarer
Postat av: Emelie

underbara bilder! kollar hela tiden. :)

2011-07-12 @ 10:02:15
Postat av: Lina

Ja, vi som jobbar har inte mycket annat för oss;)

2011-07-12 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0