vintern

Just nu är en riktigt tråkig årstid enligt mig. Det mesta känns trist, mitt humör går verkligen upp och ner, jag känner mig hur oberäknelig som helst. Grått, grått och åter grått. När ska det vända tror ni? Vår, snart? Plis?

Tack gud för min lilla solstråle som varje dag får upp mitt humör och får mig att le. Även om Gry haft en gnällig period så är hon glad stora delar av våra dagar, varvat med lite gnäll såklart, och det smittar (det glada alltså).

Idag provade vi mössor som jag köpt redan innan hon var född, för att se om de kommer funka till sommaren. Men alltså, det här med hjälmmössor, är det så snyggt?! Jag fattar inte! Jag vet inte, men...ska det se ut så här? Seriöst?  Jag och Gry skrattade ihjäl oss!




Kommentarer
Postat av: Simon

Verkligen inte fashion

2011-01-26 @ 11:17:51
Postat av: Lina

Haha, nej... det är faktiskt inte särskilt snyggt!

2011-01-26 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0