scare

Oh, har fortfarande hjärtat i halsgropen. Fångade just Gry på väg ner från sitt skötbord, det var på håret att jag fick tag på henne. Skitungen har fått färdigheter som jag inte hänger med på... När hon låg på skötbordet kräktes hon, så jag tog toalettpapper och torkade bort det, vände mig om för att slänga det i papperskorgen och VIPS så har Gry vänt sig till på mage och hasat sig bakåt och hänger halvvägs ner överkanten. Jag fick tag i hennes arm i samma ögonblick som jag vänder mig om...uh, livrädd att hon skulle ramlat ner på det hårda kakelgolvet. Fy fanken... Skräm mig inte så! (note to self: lämna ALDRIG Gry ensam på skötbordet, ever igen)

Fröken klåfingrig och allt nytt hon lär sig ställer till det för oss kan ni tro. Hon tar på ALLT och ryckert HÅRT, pillar på saker och ska känna och vara med överallt. Innan har hon struntat totalt i allt sånt, mycket bekvämt, men nu jäklans.

Hmm, verkar vara nåt jag kan pilla på...

Rekar lite...når jag?

Yes, pilla på mammas dator med min slemmiga hand!

Kommentarer
Postat av: Simon

Kan du inte lägga en madrass under skötbordet? Sen kan hon falla så mycket hon vill.

2011-01-26 @ 16:53:52
Postat av: steffanie

Har varit med om nästan samma sak. Dom är livsfarliga nu!

2011-01-26 @ 19:25:36
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0