säg att det är en fas!

Uäh, nu är Gry inne i en riktigt jobbig period. Har jag skrivit det innan? Hon är rent ut sagt skitgnällig nästan hela tiden, med små glada stunder emellan, och sedan tillbaks till skitgnällig. Sover på natten gör hon knappt heller. Vaknar, vill äta, somnar hos mig, jag vaknar och lägger tillbaks henne, då vaknar hon igen och allt börjar om. Jag sover som en kratta. :( Inte för att det är nåt nytt med småbarn, men ja ni fattar nog. Hon brukar ju sova så mycket bättre?! Och vara min lilla glada bebis på dagarna?! Buhu, mamma trycker på "inte gilla"-knappen. 

Hon har sina stunder, den där bebisen...

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är mer än välkommen att lämna av det lilla flickebarnet hos mig. Kan lätt "stå ut" med en liten gnällig bebis. Kram!

2011-01-28 @ 13:21:28
Postat av: steffanie

Och Leon vill inte somna om jag nattar honom men så fort Peter tar över somnar han direkt. Vad är det med våra små sötnosar?

2011-01-28 @ 15:36:29
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Linda

Håller med Mia, du får gärna lämna henne här om du vill ta en tupplur! =)



Det är säkert en fas, BVC brukar alltid hänvisa till nya tänder

2011-01-28 @ 16:20:48
Postat av: Emzon

Tänder tänder tänder... Det går alltid att skylla på tänder när man inte har något annat! ;)

Vet inte hur många gånger jag sagt den frasen: "Det måste vara tänder, han är så gnällig".



Up's & down's hela tiden! Ta tillvara på de braiga stunderna vän!

<3

2011-01-28 @ 22:45:25
URL: http://emmazon.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni är söta! Vi satsar på tänder :D

2011-01-29 @ 12:12:24
URL: http://preggers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0