kläder, oh kläder

Idag gick vi förbi Tant Grön igen, den finfina second hand-affären som ligger i våra kvarter. Gry växer ju och hon har nästan tomt på stl 62/68-body:s, jag har liksom främst fokuserat på klänningar och annat kul, så vanliga vardags-bodys behövdes helt klart. "Behövdes" är ju alltid relativt, men ur i-lands-fokus kan säga att så var fallet. :) Som vanligt hittade jag superfina saker, till jättebra pris, så nu är garderoben fylld igen. Känns alltid kul att kunna köpa "märkes"-barnkläder till så bra pris, de är verkligen bättre kvalitet än de billigare, men man slipper lägga dyra pengar på dem. Plus, det är lite snällare emot miljön. Hittade även en fin mössa som tjejen som har butiken har sytt, Gry tyckte hon behövde den så vi slog till.  

som ni ser valde jag bara könsneutrala färger

Kommentarer
Postat av: steffanie

Jättefina kläder! Jag måste ta mig dit också!

2011-01-05 @ 16:02:02
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Simon

Väldigt könsneutralt ja. Ta med Markus nästa gång.

2011-01-05 @ 16:35:58
Postat av: Sara

Steffanie: Ja, det måste du! De har 50% rea på en del nu, passa på!

Simon: hehe. Jag GILLAR de färgerna, ok?!

2011-01-05 @ 17:03:48
URL: http://preggers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0