Ja?

Håll nu tummarna, för jag tycker mig skönja en viss vändning i Grys "fasande". Kan det vara så att den håller på att gå över?

Bevis nr1: natten till igår var lite bättre, hon vaknade inte fullt så ofta och kunde vid 06 somna om hos mig till kanske 08. Stor förbättring!
Bevis nr2: på dagen igår var hon aningen gladare och tålmodigare, kunde pilla med saker utan att bli arg längre än 2 minuter.
Bevis nr3: hon vilar nu i sin säng! Utan att vakna och gnälla efter 5 minuter. Hon har nog sovit i 30! Jag la ner henne halvsovande, vilket funkar vanligtvis, men INTE under hennes sk fas.

Är hon tillbaks i sina gamla gängor? Den som lever får se, stay tuned!

ps: natten till idag skulle kunna vara ett bevis också, men jag minns knappt ett jota, jag tror jag gjorde det mesta gällande Gry i sömnen. Men jag tror den var helt okej. 

:)
:D
Jag vågar mig på ett svagt tjohoo!

ps2. Emelie, den här gången fick jag beskära bort en hel del matta, för den är inte välstädad. :D

Kommentarer
Postat av: steffanie

Leon var också sådär ett tag, strax innan jul tror jag det var. Helt plötsligt gick det inte att lämna honom, så fort han inte såg mig eller Peter började han yla. Jag var rätt knäckt, det kändes som att ta minst tre steg tillbaka. Sen när han kom ur den fasen hade han tagit ett jättekliv! Nu kan han sitta och pilla med leksaker i 5-10 minuter utan att tappa koncentrationen och struntar i om vi är i rummet eller inte. Väldigt skönt och en jätteskillnad mot hur det var innan.

2011-01-30 @ 16:48:15
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Anonym

hahaha underbart! skönt att det vänder i faserna. :) hon e så söt på alla bilder och filmer. jag ska iväg på långresa snart, blir iväg 1 månad så jag missar gryans namncermoni.. :( kommer tillbaka i mitten av mars, då tamejtusan bokar jag en malmöresa. jag saknar mina systrar. kram kram!

2011-01-30 @ 17:13:19
Postat av: emelie

fr mig va det.

hoppas gryan får sin mammas skratt! kram

2011-01-30 @ 17:13:57
Postat av: Lina

Detta kanske inte var en "fas", om den nu när på väg bort var den ju ändå rätt kort. Så hon kanske hade ont i magen, eller tänderna... eller nåt annat?

2011-01-31 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0