hemmahäng

Idag har Marcus varit i Göteborg, så Louie har sällskapat med mig och Gry. Jag och Louie var morgontrötta och ville sovasova, Gry ville mest säga aaaooo oooaa och krafsa mig på bröstet. Hon ligger nämligen ofta jämte mig i vår säng på morgonkvisten, från kanske 03 och framåt då hon vaknar titt som tätt och jag glömmer att lägga tillbaks henne i sin säng (eftersom jag somnar när hon äter, vilket hon också gör). Hon var klarvaken vid 07, men jag lyckades få henne att somna om och vaknade sen kring 09 av Grys flaxande armar och ooooaaaaoooo. Hon ligger då och tittar på mig och när jag slår upp ögonen och möter hennes stora blå så spricker hon upp i världens leende, det är oslagbart!

Annars har vi mest hängt på mattan, vi tre, och haft det gött.







Kommentarer
Postat av: Lina

Gry har till och med på sig hänga-hemma-myskläderna!

2011-01-26 @ 16:06:19
Postat av: Simon

Shit, hon verkar verkligen bli stor!

2011-01-26 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0