God middag

Go' middag från oss! Här har lilla familjen just nu hemmamys, snön viner utanför.

Morgonen startade med att Gry vaknade kring 04:30, åt lite och somnade om, vaknade 05:45, åt lite och somnade om, vaknade 08:00 och gick upp och badade med sin pappa. Jag fick sova kvar, helt underbart. Då tillfällena då Marcus går upp med Gry och jag får sova, då sover jag på ett helt annat sätt än på nätterna. Då kan jag slappna av totalt och stensova. På nätterna sover jag väldigt lätt, dels för att jag vet med mig att Gry kan vakna vilken sekund som helst och dels för att jag titt som tätt vaknar av mig själv och kollar till henne under nätterna. Men på på morgonen, när jag vet att Gry är vaken och är med Marcus, DÅ jäklar kan jag sova och SÅ skönt det är. Jag kommer sakna när hans 3 veckors julsemester är över.   

Nu ska vi snart kicka igång dagen med nåt projekt! Antingen IKEA eller fixa/städa hemma. Det ena är lite roligare än det andra. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0