en vanlig onsdag

Här sitter vi och hänger. Det är en alldeles vanlig onsdag och jag kämpar just nu för att få dricka mitt kaffe, som jag desperat behöver nu för tiden. Så gott det är! Dock inte utan mjölk, då är det kris.

Gry har ju börjat få smakportioner och vi har kört med några teskedar morotspuré i några dagar nu, idag är det dags för palsternacka. Hon tycker det är rätt spännande, bara mitemellangott, men mest spännande att få äta nåt som mamma eller pappa stoppar i munnen. Hon har den senaste tiden börjat notera allt vi äter och dricker och slänger långa blickar på oss när vi äter framför henne, vilket känns ganska jobbigt för jag känner mig lite elak. Hon vill ju också ha! Tack vare maten hon nu får så spenderar vi väldigt mycket tid vid skötbordet, dag som natt, Grys mage har satt igång rejält. Det är ju...sådär. Men vänja sig måste den ju, så vi smakar på (och byter blöjor på löpande band).

Ha en fin onsdag kära ni!!



Vårt andra hem

Kommentarer
Postat av: Mia

Jisses vad jag saknar den där lilla tjejen. Kan byta några blöjor på henne om du är trött på det =)

2011-01-19 @ 13:54:17
Postat av: Emelie

Haha det är som presenter var gång du lägger upp bilder Sara. Jag älskar det. Känner mig alldeles för långt borta Gry och er. :(



Va lik hon är sin pappa!



Kram på er fr Stockholm

2011-01-19 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0