woot woot

Sist på planeten, eller sist av alla tuffingar åtminstone, så har även jag skaffat iphone. Och inte ens den senaste, det tyckte jag inte jag hade råd med. Efter Grys attacker på min gamla mobbe, både kräk och dregel, fick den erkänna sig besegrad och har sackat efter rejält. Så jag pinnade iväg och införskaffade mig denna skönhet (plus tillhörande feta abonnemang, of cös).
Nu är bara frågan: kommer även jag får iphonesjukan*?

*fenomenet att alltid sitta och pilla med sin mobil. Plöstligt har det blivit okej att ha den uppe på middagar, mitt i diskussioner och överallt. När blev det okej liksom? Jo, när iphone föddes. Därav iphonesjukan.

Kommentarer
Postat av: steffanie

Välkommen i gänget!

2011-02-09 @ 19:40:43
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Emzon

Kan tycka att det finns en gräns för iPhone-användandet... Precis som du skriver så har det helt plötsligt tullats på vissa oskrivna regler!

Men mycket glädje har man av den!



Kramis

2011-02-09 @ 19:55:59
URL: http://emmazon.blogg.se/
Postat av: Lina

Magnus har den sjukan... och han har inte en aning om det!

2011-02-10 @ 09:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0