namngivningen

Här kommer lite mer från namngivningen! Jag tycker det är dags, så här en vecka för sent. Eller för sent och för sent, men iallafall en vecka efter att jag tänkt mig. Nog om det! Vi är jättenöjda över hur allt blev och väldigt glada att vi fick ihop det! Det är inte så himla lätt att styra ihop en sån här tillställning, kände jag, som inte har några givna ramar, det är många beslut och det ska kännas bra. Dop har ju lite mer givna punkter, liksom. Men det blev riktigt bra, vi hade en cermoni som blev fin (med Magnus som officiant), Gry badade fötterna i champagne och vi talade till henne, faddrarna (Lina och Johanna) och de talade till Gry. Allt som allt superfint och efter detta ett härligt kalas med boeuf bourguignon, kakor och tårta. Gry fick även finfina presenter somvi öppnade mellan maten och fikat. Här kommer en bild kavalkad (snälla Jocke som tog nästan alla bilder är ju inte själv med på nån! Jädrar):

Kommentarer
Postat av: steffanie

Vad kul att det blev kalas! Hurra för Gry!

2011-02-28 @ 20:29:16
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Lina

Jättefina bilder!

2011-03-01 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0