helg

Nu har helgen glidit förbi och det är återigen "vanlig" morgon för mig och Gry. Vi klev upp vid 8:30, helt okej tid, Gry hade nog gärna gått upp ännu tidigare om hon fått bestämma. Men nu är vi upp, jag scannar nätet lite och Gry ligger på golvet jämte mig och försöker nå en fantaflaska ifrån igår. Det är svårt, den rullar ju iväg och hon blir förbaskad.

I helgen har vi haft varit på stan, kollat melodifestivalen med Mia och Fredrik och söndagshängt med Lina och Magnus. Lyckades fota lite igår, men det är allt. Nu: kaffe!

Söndagshamburgare vid tv:n

Gry smaskade i sig sin sötpotatispuré, men sen ville hon också ha hamburgare.

Magnus och Gry har inte riktigt fått till det ännu, det är ledsna miner. Men de jobbar på sin relation!

Sen badade Gry, hon insåg då att man kan PLASKA, vilket hon aldrig gjort tidigare. Jag misstänker blötare bad i framtiden...

Sen var det film och extra trött i stora soffan. Ser ni Louie?

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker bilden på när jag och Louie sover är lite taskig mot oss båda... Men bilden på Magnus och Gry är lugnt bäst! :)

2011-02-07 @ 16:11:34
Postat av: Emelie

Lina, jag tyckte den va så fin på er!

2011-02-08 @ 07:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0