Hilfe!

Vi planerar ju nytt kök i annat rum och nu har jag fastnat vid bänkskivor. Skulle först ha ek för det är fint, men så plötsligt började jag känna att jag var lite trött på just ek. Det funkar alltid, men var lite sugen på annat. Så hittade fina bilder på lite lantliga kök (vårt kommer bli lite grann lantligt) med mörk bänkskiva. Typ så här:

Vi kommer ha liknande luckor och likadana handtag. Så ja, nu är jag i valet och kvalet, omöjligt att bestämma. Snälla hjälp! Bifogar de lite sterila ritningarna på IKEA så ser ni på ett ungefär.
PLEASE LÄMNA DIN ÅSIKT, JAG BEHÖVER ALL MÖJLIG HJÄLP!

Mörk (lite stenmönstrad) bänk:

EK:
Mörkare trä:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är lite kär i Linda och Björns nya kök! http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lpwyqjUcfB1qzkwyyo1_1280.png?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1313578956&Signature=Mfd6Llj3Uumu7fwcF5RDRZ49rIQ%3D



2011-08-16 @ 13:08:12
Postat av: Emelie

Annars går min röst till eken!

2011-08-16 @ 13:08:54
Postat av: Lina

Jag skulle föredra något mörkare själv men jag tycker ek passar bättre i ert kök faktiskt! Matchar golvet och gör att allt smälter ihop lite bättre.

2011-08-16 @ 17:30:38
Postat av: Peter Esse

Mörkt trä är alltid rätt - ett annat tips är att ni mer än gärna bör köpa dessa bänkskivor på exempelvis Bauhaus där de är lite tjockare än Ikea. Det ger ett betydligt mer exklusivt intryck. Vi valde 4 cm har jag för mig.

2011-08-16 @ 19:05:25
URL: http://alltommac.se
Postat av: steffanie

Vi har ju svarta bänkskivor nu, iofs i fejkmarmor men jag irriterar mig på att man inte ser om det ligger vatten på bänken. Jag röstar mao på ek!

2011-08-16 @ 19:07:43
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0