Tand!

Gry is currently teething! Japp, igår kände jag en liten, vass grej i hennes underkäke (vi får anta att det är en tand och inget annat freakisch). Jag har misstänkt det på sistone då hon dreglat som en boxer och igår var hon extra kinkig, och visst, där var en liten tagg. Coolt! Nu handlar det mycket om att hitta tillfredsställande saker att bita på för Gry, gör hon det kan hon fastna i 20 minuter cirkus. Som igår, när jag gång på gång misslyckats med nattningen, hade henne i knät i soffan och plötsligt noterade att gnället upphört och Gry låg i en lite konstig vinkel i mitt knä. Då hade hon fått tag i ett PERFEKT HÖRN på en soffkudde och gnagde frenetisk, i en kvart eller så. Man tager vad man haver.


Sorry för bildkvaliten, det är med ifånen och det är mörkt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Och du vågar fortfarande amma menar du? ;)

2011-04-07 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0