kängru

Jag fick igår fram fotona från min gamla kamera, de har varit instängda i minneskortet eftersom jag inte har nån sladd till kameran eller en dator som minneskortet passar i. Men igår tog Marcus hem en gammal dator som det funkar med och ÅH vilka fina bilder. Från BB och framåt några månader, vilken resa att kolla igenom, tårarna rinner. Det är så nära i tid men ändå så himla länge sen. Nu sitter min lilla flicka själv, babblar, äter riktig mat, har tänder och skrattar när man kittlar henne. För 8 månader sedan, då var hon en nyföding, så färsk och som ett helt nytt, oskrivet blad. Likaså vi, som föräldrar. Men ett varmt bröst, det kan liksom inte gå fel, så mycket förstod vi iallafall här nedan, när vi varit föräldrar i ett dygn. 



Kommentarer
Postat av: steffanie

Åh vad fint! :-)

2011-04-21 @ 13:06:40
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Lina

Ojoj så pluttig!

2011-04-28 @ 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0