mys

Idag så har vi det bara mysigt, Gry och jag. Hon är glad, har bara fått ett utbrott på mig när hon inte fick ett bra grepp om tutten, det var ju MITT fel. :) Hon gapar som en hungrig fågelunge och hackar som en hackspett mot bröstet när hon inte får tag, ser hur kul ut som helst.



Snart ska vi på handlingsutflykt till Willys med Lina och Magnus. Inte så smidigt att packa in barn, barnvagn och 4 pers och risken finns ju även att jag måste amma utanför hemmet. Och visst skulle Marcus kunna åka själv, men jag VILL att sånt här ska kännas mer smidig efter hand så vi kör på det. Har gjort en GI-veckomeny som ser ut så här:

Måndag: Nötfärsbiffar med feta, oliver och fransk senap
Tisdag: Fläskfilé med gorgonzola, blomkålsmos
Onsdag: Plock, som ägg, bacon, turkisk yoghurt med valnötter osv
Torsdag: Chili con carne
Fredag: Köttgryta

Kommentarer
Postat av: steffanie

Vad fina ni är!!! Peter har också snöat in på blomkålsmos, vi har hela frysen full! :-)

2010-09-14 @ 07:23:23
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0