klick

Nu har jag just klickat hem en tunika från Ellos. Jag vet, om Marcus läser detta, att jag inte får shoppa mer just nu. Men, just nu hade jag 50% rabatt på en vara, under 1h, de har många lustiga erbjudande Ellos. Jag handlar ofta "jätttedyra" kläder/skor hos dem när jag får 50%-rabatten, vilket är ca 2 ggr per år. Mellan där får man massa annan bra rabatt också. Den här blev det:



Det är Pepe Jeans och oftast brukar Ellos rabatt inte gälla de flesta lite dyrare märkena, men jag såg att just detta hade de inte nämnt i sitt finstilta. Jag tror att tunikorna från Pepe just kommit in, så de har missat det. Ha! Jag tycker jag lurade systemet. :)
Nu sitter jagoch väntar på att Gry ska vakna. Hur förbenat gärna jag vill att hon ska somna ibland så saknar jag alltid henne om hon sovit för länge. Nästan så jag vill gå och peta lite på henne så hon slår upp sina blå... Men nej, jag kommer nog ångra mig, hands off. 


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken superfin tunika! En tjej behöver shoppa lite, det kan du hälsa Marcus.

2010-09-15 @ 15:28:55
Postat av: steffanie

Visst är det så! Är dom gnälliga längtar man så förtvivlat till dom ska somna och när dom väl gjort det så hinner det knappt gå en kvart innan allt är förlåtet och man bara vill snusa dem i nacken igen! :-)

2010-09-15 @ 19:51:48
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0