hon är så söt när hon sover

Nyss hemkomna från stan och Grys 2:a uteserveringshäng. Hon skötte sig fint, lite gny och skrik, men blev lugn snabbt när jag gungar på vagnen. Skönt. Inser ju att det kommer komma lägen då inget hjälper och jag kommer skämmas ihjäl, jag som hatar att störa folk. Men det tar vi då, nu gick det bra! Vi hade även ett blöjbyte på stan, vårt första, och det tog plats på Åhléns citys toalett. Ännu en sak som vi kan nu alltså, det går framåt!

Nu är vi rätt trötta här hemma. Åtminstone jag och Gry, Louie är pigg som en lärka och vill bara busa. Jag fick därför ge honom en av hans lyxleksaker som man sparar till de tillfällen man inte pallar leka och han måste ha nåt att göra. Dagens sådan är en uppblåsbar boll som vi fick till Gry av Go-Boken (barnboksförlag tror jag), men som tillföll Louie. De två rör sig liksom inom samma genre av leksaker, praktiskt.

Vår älskling:



PS: Jag vågar knappt erkänna detta för jag gillar eg inte denna pajk, men jag är så förtjust i Darins låt Microphone! Och hans låt Lovekiller. Jobbigt men sant. Fast ÄNNU bättre är "från och med du" med Oskar Linnros. Älskar! Det var dagens musik det, hepp!

Kommentarer
Postat av: steffanie

Jag var inte rädd i Afghanistan där jag riskerade bli sprängd i bitar av hemmagjorda bomber men tycker det känns jätteläskigt att gå på café och riskera att Leon ska börja skrika och att alla ska hata oss. Hur knäppt är inte det? ;)

2010-09-05 @ 20:56:41
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Lina

Å, gillar INTE Lovekiller! Den sämsta texten på år och dagar... hur KAN man sjunga "Murdeeererrr" men kör, bara ryser när jag tänker på det!

2010-09-06 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0