surprise

Igår blev jag firad på kvällen, överraskningsfirad!! Ska ju ha firande på lördag, men jag var ändå lite smådeppig igår eftermiddag och ville inte att min födelsedagskväll bara skulle passera helt utan firande, så jag gnällde lite för Marcus. Han sa att jag får lugna mig och vänta tills på lördag, men vi kanske kunde hämta hämtmat eller nåt. :) MEN, vid halvsju-tiden så knackade det på dörren och där står Mia, Lina och Magnus med blommor, mat, tårta och allt! Va glad jag blev! De, tillsammans med Marcus, hade smitt planer och överraskade mig verkligen. Tack snällaste ni!


Kommentarer
Postat av: steffanie

Härliga kompisar som fixar överraskningsfest!

2010-10-21 @ 21:08:05
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Emzon

Åh så underbart! Blir lycklig när jag läser om surpricen!

Kramis <3

2010-10-23 @ 22:10:07
Postat av: Lina

Kolla in Grys blick på andra bilden... något skeptisk, haha!

2010-10-25 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0