lite suk?

Gryan är nog lite suk, hon är lite snuvig. Det började igår natt, näsan började snörvla och Gry blev väldigt frustrerad över att inte kunna andas som vanligt genom näsan. Tussungen... Hon andades bättre då hon fick äta, jag antar att det beror på samma anledning som att napp är bra för nästäppa (som snälla Steffanie berättade), snoret sväljs och näsan blir lättare att andas igenom (eller vad tror du Steffanie?).  Låter kanske inte så fräscht, haha, men such is babylife. Ingen feber eller annat iaf, och näsan känns redan bättre, så hoppas det stannar här.

Suk bebis

Kommentarer
Postat av: Emzon

Jag har för mig att bröstmjölken fungerar som näsdroppar. Det är vad jag fick lära när mina var små!

Kram vän!

2010-10-15 @ 00:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0