Glömde visst...

...att blogga på ett tag. Sorry! Eftersom jag lovat att blogga varje dag. INTE :)
Men, jag har haft födelsedagskalas sen sist, tänka sig! Fick endast några få foton knäppta.

Emelie gosar med Gry
Marcus mamma Ing-Britt och syster Johanna
Bror Joakim, Marcus, syster Lina, Louie och Mia


Vi var 14 st, plus Gry och Louie, och gästerna kom kl 15. Jag hade, med stor hjälp av mina systrar och Marcus, ordnat ALLT i tid innan de kom, superhärligt! Tills jag kom på att jag glömt mata Gry så det var bara att slinka undan i sisådär 20 minuter och gästerna fick roa sig själv. Rätt kul faktiskt, att några gånger under kvällen sitta i rummet brevid och lyssna på alla, med mer och mer vin i kroppen ju senare det blev. :) Jag fick finfina presenter av alla. I torsdags köpte jag presenten som jag hade önskat mig pengar till, en Canon G12, så nu ska jag fota massor snygga pics framåt!

Tack för firandet i lördags alla!!!

Kommentarer
Postat av: steffanie

Vad kul att det blev en fin kamera! Sorry att jag inte kunde vara till mer hjälp! Nu får du skaffa ett konto på Flickr så man kan se dina bilder ordentligt! :-)

2010-10-30 @ 13:22:17
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0