lördag

I lördags hade vi finbesök här, dvs Lina, Magnus, Mia och Fredrik. Älskar att ha folk här, hemmet lever upp med fler människor och jag älskar känslan när alla gått och stämningen fortfarande lever kvar i lägenheten. Är ni med? Jag älskar alltså inte faktumet att gästerna lämnar oss, men däremot känslan de lämnar kvar...make sense? Påminner om när jag var liten och vi hade gäster, att få somna till ljudet av glada vuxna var så härligt. På morgonen låg ofta  finduken kvar på köksbordet och det påminde om festligheterna. Ack ack, så härliga minnen. Minns ni, syskonen?
Magnus har fotoskola med mig. Här lär jag mig att ta bild med "lite suddig bakgrund", som jag kallade det. Minns inte vad det heter... Är inte min näsa lite orimligt stor förresten?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vet precis vad du menar, så klart:) Och minns lyx-mackorna som var över efter bastufesterna, det bästa! (måste låta lite weird för utomstående)

2010-11-30 @ 14:15:17
Postat av: steffanie

Kort skärpedjup! :-)

2010-11-30 @ 18:48:28
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Simon

Åh, lyxmackorna. Minns även när pappa skulle natta en och var lite väl glad.

2010-12-02 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0