att fånga ett leende

...är inte lätt! Gry har blivit en riktigt glad tjej som bjuder på massor leenden under dagarna, men det är skitsvårt att få med på bild. När vi har våra skrattfester försöker jag ofta dra upp kameran lite diskret, men det slutar alltid med att hon fäster blicken på kameran istället och inte på mig, och det är ju fantastiskt roliga jag som får henne att le. Men, här kan man ana det hela iallafall!

Jämte oss på sängen satt en avundsjuk hund som också ville ha min uppmärksamhet.

Hallå, jag då?!


Om jag står så här då?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tiggar-hunden, haha!

2010-11-17 @ 13:40:42
Postat av: Mia

Jisses så söt hon är! Ser snarare ut som att hon skrattar som tusan. =)

2010-11-17 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0