it's aliiiiiiiiive

Jag börjar känna av bebisens rörelser allt mer. Jag har sedan några veckor tillbaks känt mer eller mindre diffusa känslaor av att bebisen rör sig, men inga tydliga "sparkar". Mer som att hon voltar ungefär, haha. Nu är det helt klart lite mer tydliga buffar och en och annan spark, hon börjar få kraft den lille. Innan kände jag bara henne när jag låg raklång på soffan eller med magen ner i sängen, men nu kan det vara när jag står upp också. Mycket faschinerande!!

Valborg var kanon! Firade hos Lina och Magnus, Linda och Pål var där och även en kollega till Magnus. Plus Marcus, jag och Louie då. Massor mat hemma och sen eldvid pildammarna. Louie var ganska uppskruvad av alla tusentals människor, hundar och konstiga ljud. Men skötte sig ändå bra, lilla plutten. Undrar om vi kommer tycka lika mycket om bebisen som vi tycker om Louie? Hm, svår fråga. ;)

Min gravidhuvudvärk gjorde sig påminnd igen, har sluppit den ca 1 vecka. Men den kom smygandes i lördags och smällde till rejält på söndagen, fy fan för den alltså. Jag blir lipfärdig. Idag är den dock borta! Missade MFF-fotbollen med kära syster och Magnus, mycket illa. :(

Förrsten, tänkte på det där med bilder. Jag är dålig på det i bloggen! Mer sånt, snart. Kram!


snodd bild från Lina och Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0