Lördag

Idag är det lördag och i min gravidvärld vecka 17+4. Det är sjukt hur insnöad man blir i det här tänket, det lämnar mig liksom aldrig utan ständigt tänker jag på bebisen, vilken vecka det är, vad vi ska köpa till bebisen (kul!), vad vi måste fixa/renovera innan den kommer osv osv osv. Det blir stort! Jag tycker just nu det känns att magen växer, det liksom värker lite i bakgrunden, inget farligt men som att det händer något. Mycket välkommet!

I tisdags fick jag veta att en tjej jag känner är gravid. Rorororooooligt! Någon att vara mammaledig med kanske?! :)

Igår var jag på afterwork på Moccasin, men mina bästa tjejer. Ny upptäckt: aw med eller uten alkohol känns ungefär likadant. Är det inte konstigt? Jag som trodde alkohol gjorde det hela, men nä, det verkar som att det är sällskapet och miljön som fixar en kul aw. Härlig uppenbarelse! Blivande nykterist kanske? (höhö, as if) 

ps: kolla in bebben till vänster! Äntligen lyckades jag klistra in manicken som visar hur den växer, tjohoo!  

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig lördag! :)

2010-03-20 @ 10:26:01
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0