Lite mer handlat

Jag pep iväg till Polarn och pyret nu under lunchen, för att säkra inköpet av skötväska. Läste nånstans att den höll på att ta slut så jag fick lite panik, ni vet hur jag är med sådana saker, så passade på idag. Den fanns kvar! Har efterforskat mycket kring skötväskor och denna ska vara riktigt bra, till ett okej pris, ser inte bara flickig ut (både jag och Marcus måste ju vara okej med den) och känns smart. Här är den:

 

Skötväskor är för övrigt en av de måste-ha-saker som jag chockats mest över, prismässigt. Vår skönthet kostade 695 kr och det tycker jag är skitdyrt (men överkomligt, om man blundar ett tag). MEN, det är relativt lite jämfört många av skötväskorna på bebismarknaden. Från ca 800-2500 kr kostar dem. För en väska! Hutlösa priser. Det är nog som de säger, bland de allra mest lättlurade personerna när det gäller shopping är småbarnsföräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0