Dagarna

Nu ser det ut så här!

Du är på dag 210 av 280. (75%).

 
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 6 fulla dagar (v29+6).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 30 aug 2010
Du har 70 dagar kvar till beräknad förlossning.


Jag var ju inne på KK i måndags, förra veckan, för att pyret hade varit extremt stillsam hela dagen. Jag gjorde vad jag kunde för att buffa igång henne, men nej, hon vägrade. Puttades, drack isvatten och la en påse frysta ärtor på magen (allt på inrådan från barnmorska, så det var ingen misshandel). Men icke! Så snälla Lina följde med mig. Det såg bra ut och väl där, när jag hade lugnat ner mig lite, så började hon kullerbytta runt så fint så. Att skrämmas så där...

4 veckor kvar att jobba från och med idag! 4 dagar kvar till midsommar, sedan 5 dagar kvar till Gotlandssemester. Borta i 1 vecka och efter det 2 veckors jobb innan avslut. Det är ingenting! :D

Kommentarer
Postat av: steffanie

Oj då vilken rackare! Förstår att du blev rädd! Här händer ingenting, med betoning på INGENTING. BF+4 idag, skulle inte bli förvånad om han håller sig kvar där inne till myndighetsdagen...

2010-06-21 @ 11:48:02
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0